Przyjaciele - jedna dusza w dwóch ciałach według Arystoteles a według mnie ta dusza kryje się w kilku bliskich mi osobach a ja jestem szczęściarą bo je odnalazłam❤️😘

I kolejny raz zostałam zaskoczona przez moich Przyjaciół..do urodzin jeszcze 3 dni, a ja je już obchodziłam i co najważniejsze- przeżyłam ;) Kolejny raz udało im się mnie wkręcić i wywieźć moją podejrzliwość w pole:) następnym razem w okolicy urodzin, jeśli pod byle pretekstem będą chcieli mnie zabrać w to miejsce, to tak na wszelki wypadek przyodzieje suknię balową ;)
A tak na poważnie (bo czasami i ja potrafię być poważna;-) jak mało ważne jest to jakimi samochodami jeździmy, w jakich ubraniach chodzimy i gdzie wakacje spędzamy..dla mnie najważniejsi są moi najbliżsi, którzy chcą mi sprawiać radość i mnie zaskakiwać, chcą poświecić piątkowy wieczór po pracy, aby świętować moje urodziny..Przyjaciele, którym chce się organizować, załatwiać, rezerwować, tylko po to, aby wywołać uśmiech na mojej twarzy i zdziwienie w oczach! I może dlatego nie imponują mi bogactwa, kariery i inne rzeczy, które zależą jedynie od szczęścia i od tego ile chcemy w życiu poświecić starając się pokazać światu jacy jesteśmy bogaci. Dla mnie liczą się ludzi i to jacy są, a nie kim są! Ja jestem mega szczęściarą, bo wokół mnie są Ci najlepsi od zawsze i wszystko zrobię, aby byli NA ZAWSZE! A dzięki nim i ich wsparciu osiągnę wszystko co sobie wymarzyłam! A jak już tego dokonam to będę miała z kim świętować mój sukces, bo życie w pojedynkę jest smutne! Zastanówcie się nad tym;)


Komentarze

Popularne posty