"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą ..."







Dziś Dzień Babci!


Nie każdy z Was może go obchodzić..im starsi jesteśmy, tym starsi są też nasi Dziadkowie.
Czas mija, życie też. Doceniajmy każdą chwilę z naszymi bliskimi.
Moja Babcia niestety ma już duże problemy z pamięcią. Od roku odwiedzam ją co tydzień w domu spokojnej starości, ale nadal jest dla mnie jedną z najważniejszych osób! I póki ja o tym pamiętam to zawsze będę do Niej jeździć:)
Miałam wzorowe dzieciństwo z cudownymi Rodzicami, Bratem i Dziadkami! Pamiętam, że Babcia była obecna w moim życiu od zawsze!
Zaraz po moich narodzinach to Ona się mną opiekowała,
Gdy chorowałam to Ona mi gotowała zupy i bawiła się ze mną do powrotu Rodziców z pracy,
To Ona odbierała mnie z przedszkola i szła okrężną drogą do domu tylko po to, abym mogła pobawić się na placu zabaw,
To Ona piekła dwa ciasta i gotowała dwie zupy, bo chciała nas wszystkich zadowolić podczas rodzinnych spotkań,
To Ona pędziła prosto z działki czterema autobusami do nas do domu, bo zerwała piękne peonie i chciała, abyśmy mogli nimi oczy nacieszyć,
To Ona przemierzała drogę z Grochowa na Ursynów, bo upiekła szarlotkę lub zrobiła faworki,
To Ona robiła na drutach ubranka dla moich lalek, jeździła ze mną i z moimi braćmi na Mazury i dawała nam tyle swobody ile daje prawdziwa Babcia,
To Ona zawsze miała dla nas czas!
To Ona była w moim życiu od zawsze i będzie na zawsze!
I nawet teraz gdy jest już 86-letnią staruszką i nie pamięta co było dzień wcześniej, co jadła na obiad i jaki mamy dzień tygodnia to nadal jest kochaną, uroczą, dobrą, zabawną i szlachetną osobą.
Mam nadzieję, że kiedyś będę taką mamą jaką moja Mama jest dla mnie, a później taką Babcią jaką jest Moja Krysiuchna;)
Udanej soboty:*


Komentarze

Popularne posty