Nowy Rok nastaje, każdemu ochoty dodaje:)


No i mamy 2017 rok..


Mówi się, że jaki początek nowego roku taki cały rok..
Jeśli tak to mam przerąbane..kolejny raz ;-)
Może zacznijmy od początku i obiecuję, że zaoszczędze Wam szczegółów, chociaż z nimi mój post miałby większą dramaturgię :P
Zaczęło się od wyjazdu z Przyjaciółmi! Było sielsko-anielsko. Z dala od miasta, obok rzeka, konie (prawie poczułam się jak Amazonka- co prawda ich nie ujeżdżałam:P..może była to kwestia braku alkoholu we krwi ;-) ale głaskałam tak często jak mi na to pozwoliły i dokarmiałam trawą, którą znalazłam pod śniegiem :P). Cisza, spokój, świeże powietrze.
Tak się nawdychałam tego świeżego powietrza, że jak nadszedł czas przygotowań do uroczystego pożegnania starego roku, to ja najchętniej poszłabym spać. Nie miałam ochoty myć się, malować, ubierać..wśród nas to tylko dzieci wykazywały chęć do zabawy sylwestrowej i w sumie nie miałam wyjścia. Jak się już zwlokłam z łóżka (przyrzekam, że czułam się jak w poniedziałek rano po 2 tygodniowym urlopie;-)) i się wszyscy ogarnęliśmy (dodam, że każdy powyżej 18 roku życia wykazywał taki sam zapał co ja ;-) poszliśmy świetować! Ach co to było za świętowanie :P:D
Wchodzimy, a tam stoły jak na weselu. Sala udekorowana na biało i mnóstwo ludzi w wieku moich rodziców:D i już wtedy zrozumiałam, że to nie może się dobrze skończyć ;-)
Przy naszym „weselnym” stole siedzieli już jacyś ludzie. Młoda para (jak się później okazało dość miła) i rodzina „biznesmenów” z Legionowa wraz z synem w wieku ok.35 lat.
Jedna część stołu czekała na nas plus wolne miejsce pomiędzy kawalerem a młodą parą. Modliłam się, abym tam nie musiała siedzieć, bo to jak koszmar minionego lata. Rodzice już się zaczęli mi przyglądać z uwagą jak zrozumieli kto z kim jest w naszej ekipie i wyszlo na to, że dla chłopaków jestem za stara, a dla jedynego w wieku powyżej 18 r.ż. jestem jak siostra. Momentami czułam na sobie wzrok kawalera z drugiej strony stołu, ale oprócz tego wyczułam, że z całą rodziną było coś nie tak. Królowa-Matka obwieszona złotem, rude włosy i złota kreacja z tafty, Szanowny Małżonek- czerwony na twarzy albo od wódki albo z powodu ciśnienia (obstawiałam pierwszą opcję, bo nie wylewał za kołnierz). Od razu pochwalili się, że mają biznesy w swoim mieście, gdzie mieszkają i w mieście sąsiadującym z nim. Syn- gbur, który najpierw strzelił focha, a później przepadł na dłuższy czas.
Poczułam, że na trzeźwo tego nie ogarnę. Ale z kim miałam się napić..sama tego robić nie będę;-) Na szczęście na ratunek przyszedł mój weselny Brat:P Zawdzięczam mu to, że dałam radę…ale i porannego kaca ;P Najpierw była butelka wina…ale, aby znieść klimat tej imprezy było to zdecydowanie za mało. Zaczęliśmy pić wódkę, aby na zakończenie dobić się szampanem. Oczywiście i tańce były tak, aby w nowym roku nie brakowało mi okazji do zabawy ;-)
Aż wkońcu wybiła 00:00! W tle poleciała piosenka ABBY „Happy New Year” i pojawiła się pierwsza łza. Wrażliwość to jednak moja mocna strona jakby nie patrzeć ;-) Później życzenia..a czego mi można życzyć?! Wszyscy wiedzą i życzą tego chociaż póki co one nie spełniły się (ale spełnią się! Wierzę w to;-)).
No i po życzeniach zaliczyłam pierwsze w nowym roku oczyszczenie duszy ;-) Zakończyliśmy imprezę kilkanaście minut po 24ej, ale to nie znaczyło, że ja zakończyłam płakać :P Rano obudziłam się z mega bólem głowy…i tu jest moment kiedy ominę parę faktów z mego życia dotyczących tego poranka :P Drugi raz obudziłam się po 4 godzinach. I było o niebo lepiej- tabletki zaczęły działać, pokarm utrzymał się na swoim miejscu :P Postanowiłam, że czas najwyższy się ogarnąć i coś zjeść, bo samą sucha bułką i Ibuprofenem człowiek nie żyje :P a że nadal miałam w głowie „Jaki nowy rok tak cały rok” to się zmobilizowałam.
Tak więc sami rozumiecie, że mogę teraz się martwić ;-)
Mam nadzieję, że dla Was to będzie najlpeszy rok z dotychczasowych- pełen spełnionych marzeń, małych i dużych cudów i niezapomnianych chwil. Tego Wam i sobie życzę :*

Komentarze

Popularne posty