MERRY CHRISTMAS EVERYONE :*****


Już jutro Święta…

Kiedyś był to czas, na który czekałam z jeszcze większą niecierpliwoścja niż na wakacje ;-) Ubieranie choinki, prezenty, pierogi, przerwa świąteczna od szkoły, śnieg i sanki..a teraz..
Człowiek dojrzewa (może nie każdy;-) ale jednak sposób patrzenia na życie staję się inny.
Gdy widzę śnieg, którego widok naprawdę mnie zaskakuje i wiem, że już jestem spóźniona do pracy, a przede mną jeszcze odśnieżanie to mój optymizm i pozytywne nastawienie do otaczającego mnie świata faktycznie na moment przygasa ;-) To tak jak wrzucenie mnie do basenu w najmniej oczekiwanym momencie- najpierw szok i niedowierzanie, a później głośny śmiech ;-) na śnieg reaguję podobnie..zaczynam śmiać się z niego latem ;-) ale musze przyznać, że i to od jakiegoś czasu doceniam-zmieniające się pory roku i możliwość ich śledzenia. A coraz większym marzeniem jest garaż podziemny :P
Choinki- te w domu, w oknach innych ludzi, ozdobione balkony, ulice, Plac Zamkowy, cała Warszawa- doceniam to jeszcze bardziej niż jakieś kilka lat temu, bo jest po prostu pięknie!
Ale najważniejsza i tak dla mnie jest Rodzina!!! Już nie prezenty, potrawy wigilijne i ferie świąteczne, a moi bliscy, którzy są..jeszcze są i to Oni tworzą tę niepowtarzalną atmosferę. Chcę poświęcić każdą chwilę na cieszenie się nimi, celebrowanie każdej wspólnie spędzonej minuty podczas świąt ale przede wszystkim przez cały rok! Dużo przeszłam i wiem jak ważni są najbliżsi. Rzeczy się niszczą, ubrania zużywają, zabawki nudzą a nasi bliscy- Rodzina i Przyjaciele zawsze, niezmiennie i niestrudzenie są u naszego boku, tak więc doceniajmy to póki mamy czas, bo nigdy nie wiadomo ile tego wspólnego czasu nam jeszcze zostało..szkoda zmarnować nawet sekundę.
Zatem życzę Wam wszystkim, abyście mieli tyle szczęścia i trafili na tak wspaniałych ludzi jacy mnie otaczają!!! Życzliwych, szczerych, dobrych- ludzi, na których wiem, że zawsze mogę liczyć i nie tylko wtedy kiedy jestem im potrzebna lub nie mają w pobliżu kogoś lepszego- Ci niech Was omijają, ustepując drogi tym właściwym.
Życzę Wam, abyście potrafili cieszyć się z najmniejszych rzeczy, które otaczają nas każdego dnia, a często są przez nas niedoceniane.
Życzę Wam, aby wszystkie marzenia się realizowały, ale nie zapominajcie, że na większe szczęście trzeba dłużej poczekać i według mnie czasami warto uzbroić się w cierpliwość i dać losowi działać!
Nie planujcie za dużo, bo życie lubi zaskakiwać, tak więc dajmy mu się czasami zaskoczyć, a gdy coś idzie nie po naszej myśli- odpuśćmy, zaakceptujmy i starajmy się znaleźć jakieś pozytywy. Zobaczycie, że z perspektywy czasu docenimy wszystko co nas w życiu spotkało.
Nie marnujcie czasu na kłótnie, żale i pretensje- to nic nie wnosi do naszego życia, a bardzo psuje nastrój i nasz wewnętrzny spokój.
Mam nadzieję, że nadchodzący rok 2017 będzie dla nas wszystkich szczęśliwy, a marzenia, na których spełnienie tak długo czekamy w końcu się ziszczą;-) Tego wam i sobie życzę!
Moje orędzie do Narodu :P
Shakin’ Stevens- Merry Christmas Everyone :*****************

Komentarze

Popularne posty