Największa odległośc na świecie to ta pomiędzy naszym sercem a rozumem ;-)

Mam już 31 lat, a Jemu wcale się nie spieszy :P Tak bardzo guzdrze się, że zaczynam snuć przypuszczenia, że pomylił drogę i przez przypadek ożenił się z kimś innym..no cóż zaczekam teraz aż się rozwiedzie ;-) Nadszedł czas na męską wersję „wyszłam za mąż, zaraz wracam”..

Kiedyś słyszałam określenie samotnych kobiet oderwanych od rzeczywistości (czyli takich jak ja :P) i żyjących romantycznymi wyobrażeniami, czyli zupełnie takie jak ja ;-)
„Przechodnia nie chciała, a przejeżdżający się nie zatrzymywali”..pewnie to było w jednej z wielu przeczytanych przeze mnie książek o miłości :P (chyba zacznę niebawem czytać encyklopedie kardiologiczną jak zabraknie mi książek :P)
Rozwijając tamto powiedzenie..wiele kobiet uważa, że są zbyt dobre dla tych, którzy by je chcieli, ale niewystarczająco dobre dla mężczyzn, których one same pragną. I przez to nie znajdują sobie nikogo..ile znacie wokół siebie kobiet, które są niedowartościowane i nawet nie chcą spojrzeć w stronę naprawdę super faceta, obawiając się odrzucenia, a zadawalają się kimś kto miał na tyle dużo tupetu, że pomimo tego, że brzydszy, niższy i głupszy, to i tak wychodził u nich swoje miejsce, nadskakując im na każdym kroku…a później to już jest kwestia przyzwyczajenia i strach przez zmianami. A ja właśnie tego nie chce..nie chce zadowolić się kimś komu ja się podobam tylko dlatego, że nie chce być sama…
Nie chciałabym się też stać Kobietą, która w kieszeni ma kartkę z listą punktów, które musi obowiązkowo spełnić facet starający się o moją rękę ;-) Nie chcę znajdować u mężczyzn mankamentów, skreślając ich tylko dlatego, że nie spełnili punku 7 z listy 150 cech, które muszą posiadać..oczywiście każda z tych cech na liście miałaby jeszcze podpunkty..no bo kto powiedział, że będzie łatwo :P to taki test jednokrotnego wyboru z dodatkowymi punktami ujemnymi za udzielenie błędnej odpowiedzi :P a gdzie podziały się uczucia, chemia, błysk w oku…z tą lista jest tak jakby ktoś mierzył miejsce na nową lodówkę i narzekał, że zamrażalnik ma nieodpowiednią wielkość…bo zawsze coś będzie miało nieodpowiednią wielkość…
A tak poza tym postanowiłam podpromować mojego bloga:) stworzyłam funpage na facebooku i zaprosiłam parę osób ;-) wszystkim bardzo dziękuję za polubienie hihihih traktuję to bardzo personalnie :P jestem też obecna na Tweeterze i tweetuje odrobinę :P (cokolwiek to oznacza i jakkolwiek to brzmi :P)
Statystyki są trochę marne: TWEETS: 3, FOLLOWING: 82, a FOLLOWERS: 4 :P Obserwujących mam o jednego więcej niż postów hahahah nie wiem jak to robi Maffashion lub Jessica Mercedes, ale chyba zacznę kupować głosy :P I tak Jessica obserwuje 293 osoby, a ją dla odmiany obserwuje 8 tys 248 osób!!!! Really?!? ;-) Muszę coś wymyślić, aby dobić chociaż do 20 Followersów :P
Na Instagramie też jestem i za chwile i tam puszczę jakąś reklamę mojego bloga ;-) Tu jest zdecydowanie lepiej, bo mam 92 followersów :P Czekam na szczęśliwą 100 ;-)
#followyourheart #followyourdreams #nevergiveup


Komentarze

Popularne posty