Ja i moja osobowość:)





Skoro już jakiś czas temu opisałam swoją wizualną stronę…w miarę obiektywnie.. to teraz nie pozostaje mi nic innego jak opisanie mojego charakteru ;)

Ostrzegam, że będzie to opis zdecydowanie subiektywny :P
Co by nie odstarszyć potencjalnych Kandydatów czytających tego bloga :P
Kiedyś przeczytałam gdzieś na fejsbuku: ”Mam kilka wad…ale zalet nie potrafę zliczyć”:P
Blisko blisko…później przeczytałam o zagrożonym gatunku Kobiet (na tym samym portalu:P)- „naturalna, nie świecąca lateksem i pudrem, błyszcząca intelektem, a nie d*pą „ i z tym stwierdzeniem też bym się zgodziła ;)
Ale prawda jest taka, że moją jedyną wadą jest wada wzroku..niewielka, ale zawsze to wada ;) A jeśli chodzi o zalety…hmmm..cała masa zalet, o których mogłabym opowiadać na różne sposoby…alfabetycznie, w formie rymowanek lub od najważniejszej do najfajniejszej, śpiewająco, 12-zgłoskowcem…pomysłów jest mnóstwo (tak samo jak zalet;)
Jeśli chodzi o charakter to chyba najlepszą wizytówką jest ilość osób wokół mnie…wielu się pojawia i znika, ale Ci najbardziej wartościowi są..na dobre i na złe!
Jaka jestem? Cieżko tak samemu o sobie pisać….no ale ja napisze bo jestem SUPER ;) Tak mówi Mama, a co Mama powie to jest święte..tak więc pamietajcie o tym jakby ktoś z Was miał inne zdanie na ten temat :P
Towarzyska, otwarta na nowych ludzi, pozytywna na maxa i optymistycznie patrząca na życie, a do tego o wielkim sercu( i to nie z punktu widzenia kardiologa;)
M-mądra, miła marzycielka,
A-ambitna,
Ł-łagodna,
G-godna zaufania, grzeczna(ale tylko czasami;):P
O- obiektywna, otwarta na nowych ludzi i miejsca,
R-radosna i rozrywkowa;)
Z-zaradna, zabawna i zakręcona
A-atrakcyjna wewnętrznie
T- towarzyska i tolerancyjna
A- aaaa i bardzo fajna, serdeczna, uczynna, pomocna, dobra..taka szlachetna paczka wielu cech:)
Ostatnio przeczytałam coś, co świetnie mnie opisuje :)
Twój uśmiech to Twoje logo, Twoja osobowość to Twoja wizytówka, a to jak się inni ludzie czują po spotkaniu z Tobą to Twoja marka :) a w tym przypadku "Moja", a ja dążę do tego, aby być jak Bentley lub Ferrari-niezawodna, szybka, ekskluzywna, a do tego o świetnej linii i zawieszeniu, co w przyszłości będzie niezwykłym atutem :P no i niestety trochę droga w utrzymaniu, ale dla chcącego nic trudnego, bo to co oferuję w zamian nie da się kupić za żadne pieniądze świata :P
Hahaha trochę mnie poniosło, ale kogo nie ponosi mówiąc o takich samochodach..nie wspominając już o przejażdżce nimi :P
Do następnego razu..idę zajrzeć do Chłopaków..może ktoś fajny właśnie się zalogował :)
Bez odbioru:)

Komentarze

Popularne posty