www.szukammilionera.com- wszystkiego człowiek musi sprobować...a jak nie człowiek to każda Singielka tuż po 30stce :P

Cały czas jestem wielką fanką Tindera i kolekcjonerką trafień, ale w między czasie poszerzam dalej moje horyzonty.

Zalogowałam się na eDarling, wedwoje.pl i szukammilionera.com (ta ostatnia strona dla fun’u, bo nie wierzę, że normalny, zamożny mężczyzna z klasą loguje się na takim portalu o tak mało wyrafinowanej nazwie)…i nie pomyliłam się ;-) 1:0 dla mnie! Przedział wiekowy powyżej 50 roku życia w przewadze..co nie znaczy, że Ci mężczyźni nie są wartościowi, bo pewnie są, ale powinni być wartościowi dla kobiet w ich wieku, a nie gorących 20-latek, które chcą iść na łatwiznę i wszystko zyskać dzięki ich uprzejmości. A w końcu takie fajne jest dochodzenie do wszystkiego samemu- większa satysfakcja i większy szacunek do drugiego człowieka i pieniędzy ;-) Szacowany majątek tych panów w przedziale 100-250 tysięcy złotych…hahahaha…Milionerzy pełną gębą :P z moją lekką ręką do wydawania pieniędzy roztrwoniłabym ich majątki w tydzień :P no ale dla dobra mojego doświadczenia z takimi portalami i poczytności mojego bloga kontynuuję tę przygodę :) Dodam, że będzie to krótka przygoda ;-) Co chwila dostaję wiadomość na maila, że kolejny pan w podeszłym wieku odwiedził mój profil- większość z nich w opisie o sobie wspomina o czymś niezobowiązującym, krótkim i przelotnym..dodam, że póki co wszyscy Ci panowie są w związkach małżeńskich z żonami, z którymi mieszkają i wychowują razem dzieci! Czad- taki facet to pewnie marzenie każdej 30-stki takiej jak Ja :) Nie wspominając już o tym, że gdy ja będę jeszcze w kwiecie wieku, oni już dawno będą pozbawieni sił witalnych, erekcji i majątku...który tak jak już wcześniej wspomniałam roztrwonię po tygodniu :P P.S. Trafiłam na jednego 37-latka...wymieniamy wiadomości, póki co. Chociaż jest to początek tej dziwnej znajomości to nie napawa mnie optymizmem :), bo jak tylko wspomniał o czymś przelotnym szybko spuściłam go na drzewo, pisząc mu, że nie chciałabym marnować Jego cennego czasu :P Kolega się jednak nie poddaje..pisze dalej, a ja odpisuję..jestem kulturalna (podejrzewam jednak, że gdy skończę ten eksperyment z portalami randkowymi moja psychika i charakter na zawsze mogą być zmienione ;-)..zapewne ciąg dalszy nastąpi..będę informować na bieżąco :)

Komentarze

Popularne posty