To nie jest Prima Aprilis!!! Chociaż czasami moje życie tak wygląda..





Może zacznę od początku:) 

Mam na imię Małgosia i jestem szczęśliwą posiadaczką 31 lat:) Dla niektórych to koniec świata, patrząc na moją obecną sytuację. Jednak ja się nie poddaję ;-) Poszerzam horyzonty od początku 2016 roku :) A co mnie do tego skłoniło? Mam wrażenie, że tym momentem przełomowym w moim życiu była terapia, którą przeszłam, po tym jak dwie panie w podeszłym wieku postanowiły uprzykrzyć mi życie w pracy! Dla zainteresowanych-jest to mobbing! Nie polecam..ani z punktu widzenia osoby mobbingowanej (to Ja) ani z punktu widzenia osób mobbingujących (to one- najbliższe nasze spotkanie na sali sądowej)! A teraz trochę o mnie- miła, życzliwa, zwariowana osoba..tak mnie widzą inni, wyjątkowa..tak o mnie myśli Mama ;-) Oczywiście nie mnie to oceniać...ale ta wyjątkowość i cała dobroć, którą miałam w sobie zostały stłamszone i Rodzice siłą zmusili mnie do terapii (oczywiście obyło się bez przemocy, ale czuję, że gdybym jeszcze trochę się upierała to by do tego doszło;-) I od tego wszystko się zaczęło...


Komentarze

Popularne posty