Przeznaczeni.pl-portal dla ludzi z wartościami czyli wypisz wymaluj to JA..nie wiem tylko czy chodzi o takie wartości jakimi sie w życiu kieruję-sprawdźmy to:)




Moje dzisiejsze plany uległy zmianie i miałam dużo czasu dla siebie..tak jakbym normalnie go nie miała ;P Hahaha 

Ani nie mam dzieci (mowa tu o własnych, bo na ilość cudzych dzieci w moim życiu narzekać nie mogę-dla niektórych jestem "siosią Gosią", dla innych "ciotką klotką"-bo podobno dużo gadam-bzdura :p, a dla jeszcze innych "kochaną ciociunią":) Uwielbiam dzieci i o niczym bardziej nie marzę w życiu jak o własnych! :) Nie mam też absorbującej pracy ani obowiązków, które zajmują mi większość życia;) Ogólnie mam dużo czasu dla siebie i dziś zdecydowałam zostać na kanapie-obejrzałam najpierw "I że Cię nie opuszczę"-jeden z moich ulubionych filmów (oprócz "Pamiętnika", "Szkoły uczuć" i innych wyciskaczy łez), a później podczas czytania w tle leciał Shrek..to niesamowite, ale tak różne filmy mogą być tak podobne..mam wrażenie, że miłość wszędzie nas otacza. Uczymy się jej od najmłodszych lat. Mamy z nią do czynienia na każdym kroku. I to jest piękne. A jak jej jeszcze doświadczymy chociaż raz w życiu to możemy się nazywać prawdziwymi szczęściarzami, pomimo tego, że nie zawsze otacza nas przepych i bogactwo. Bo niby czym to dla nas byłoby gdybyśmy nie mogli tym się cieszyć z ukochaną osobą!:) Poszerzając dalej moje horyzonty i szukając miłości w stylu ludzi XXI wieku zalogowałam się do kolejnych portali randkowych, aby mieć ogólny obraz tego na co mogę liczyć jeśli chodzi o internetowe zauroczenia;) Przyjaciele podsunęli mi dwa adresy: zaadoptujfaceta.pl i przeznaczeni.pl..dwa zupełnie inne portale dla zupełnie innych ludzi.
Przeznaczeni.pl dla ludzi z wartościami-trochę słabo to wyglada, bo od kiedy ludzie poszukujący miłości na tinderze lub badoo pozbawieni są wartości?? ;) Ja tam uważam siebie za zbyt wartościową osobę, bo mam konta już prawie wszędzie :P Jak zabraknie mi portali randkowych to chyba zacznę zakładać konta na stronach sklepów, na forach i na portalach jedzeniowych :P No i a propos tych wartości..zalogowalam się, ale proces rejestracji był dość kontrowersyjny..przynajmniej dla mnie;) Oprócz standardowych informacji na temat wieku i wykształcenia administratorzy życzą sobie rownież wpisanie wiary ( ok-taki portal), jej znaczenia, częstotliwości uczęszczania na msze oraz poglądów politycznych..mam wrażenie, że w Polsce nawet w takich miejscach jedno łączy sie z drugim. No cóż, kontynuowałam rejestrację, a nie mogę powiedzieć, że im dalej tym prościej;) Gdybym zainwestowała w ten portal i zakupiła pakiet premium to byłabym szczęśliwą posiadaczką ustawień prywatności, ale skoro loguję się na tylu portalach i wszędzie wrzucam swoje zdjęcie (zawsze w okularach przeciwsłonecznych dla zachowania anonimowości hihihi) to o prywatności mogę już zapomnieć;) Ale warto o tym chociaż wspomnieć..nie mogłam np. zaznaczyć dla kogo mój profil miałby być niewidoczny czy kawaler, żonaty, wdowiec, osoba z kościelnym stwierdzeniem nieważności małżeństwa (cokolwiek to jest), osoba po rozwodzie lub przed ;)(no bo jeśli pozna mnie to tak to się może skończyć Hahaha), a także osoby o innej wierze itp. Od odpowiedzi na kilka pytań się wstrzymałam, np. na temat wspołżycia, aborcji i rozwodu..no bo po co, aż tak mam się przed kimś obcym otwierać..wystarczy im moje zdjęcie;) J juz mam dwie wiadomości i dwie zaczepki;) Okazało się, że według jednego mam to COŚ, a drugi dołączył mnie do ulubionych..tak jak ja to robię ze stronami internetowymi ;) No ale cóż ;) Dwóch za to odważyło się napisać. Jeden z nich- 31-latek, ale mam wrażenie, ze trochę przesadził z wiekiem (chociaż z drugiej strony ja też nie wyglądam na kobietę po 30-stce i prawdopodobnie jeszcze długo tak nie będę wyglądać..ale to i lepiej-jak moje rówieśniczki będą wydawały pieniądze na kuracje przeciwzmarszczkowe, naciągania, kwasy i inne zabiegi, które odejmą im trochę lat, ja będę kupować kolejne książki o miłości i co najwyżej kremy nawilżające ;) Tylko jedną rzecz prawdopodobnie będziemy kupować wszyscy-krem mocujący Corega Hahaha;) Chyba, że nadal będę utrzymywać kontakt z moim niemieckim dentystą ;) Wracając do ludzi z wartościami, druga wiadomość była od 36-letniego kawalera z Warszawy, mieszkajacego niecałe 9 kilometrów ode mnie. Zaczął od przywitania się, ale kolejna wiadomość już była bardziej dociekliwa. Pan Spostrzegawczy od razu zauważył, że nie udzieliłam odpowiedzi na pytanie dotyczące współżycia, rozwodu i antykoncepcji i  zastanawiam się czy mu na nie odpowiadać. Skoro pisze, że wiara jest dla niego fundamentem życia to jak zaakceptuje to, że o dziewictwie mogę jedynie czytać w internecie, antykoncepcja została wymyślona dla ludzi i jej nie unikam, a co do rozwodu to nie mam zdania, bo jak wszyscy wiemy tak jak i ślub są to tematy zupełnie mi obce ;) Dziwi mnie jednak to, że Ci mężczyźni są bardziej dociekliwi niż Ci na Tinderze. I jeszcze jedna różnica pomiędzy tinderem, a moim nowym odkryciem: na tinderze pisanie o wygolonych miejscach intymnych, szybkim numerku itp. to codzienność, ale na pewno to by nie przeszło na portalu dla ludzi z wartościami, bo właśnie usunięto moją wiadomość do Pana Spostrzegawczego, w której napisałam o "wchodzeniu w tyłek" i to nie było nic z podtekstem seksualnym, a jedynie moja obserwacja dotycząca pracy w korporacji, o której rozmawialiśmy. Pan jest bankowcem, któremu nawet w weekend każą pracować..i to nie tylko w sobotę(to akurat jestem w stanie zrozumieć;) ale, że w niedziele?? Dziwię się trochę, że tej informacji nie ocenzurowali, bo cóż to za przykład dla innych;) Podobno należy dzień święty święcić (czy jakoś tak ;-) Ale dość o tym portalu. Już jutro postaram się opisać moje wrażenia po zalogowaniu się do miejsca, gdzie mogę zaadoptować jakiegoś miłego Pana;) Cóż..dużo tam hipsterów-trochę nie mój klimat..nadal podobają mi się Mężczyźni w garniturach..i to nie beżowych;), a nie chłopcy w rurkach i lenonkach;) Ale z racji tego, że moje podejście do życia uległo diametralnej zmianie-dam szansę i temu portalowi, bo wiadomo, że lepiej żałować, że coś się zrobiło i nie wyszło, niż żałować, że nawet nie podjęło się próby! Dobranoc:)


Komentarze

Popularne posty