Gorąco polecam :)

Włoskie wakacje :)

Wszystko co dobry szybko sie kończy…ustepując miejsca czemuś nowemu :) I ta myśl towarzyszyła mi, gdy wsiadałam do samolotu w słonecznej K...

czwartek, 7 kwietnia 2016

Niespodzianki!!! :)

Miałam wczoraj napisać trochę o Mężczyznach z sympatia.pl…myślałam, że na portalu „przeznaczeni.pl” są dziwni faceci ale „sympatia” zdecydowanie ich przebija…może dlatego, że jest to jeden z najbardziej znanych portali randkowych w Polsce??
I w sumie dla każdego..bo aby mieć Tindera to trzeba mieć Facebook’a…czyż nie??
Mogę się mylić ja mam.. ale znam tez takich którzy nie przejawiają zainteresowania śledzeniem znajomych ;-) ja tam lubię być na bieżąco ze wszystkim ;-)
Wracając do tej sympatii.pl..ponad 60 wiadomości, „oczek dla Ciebie” (tak w tym społeczeństwie nazywa się zaczepki..tylko co na takie zaczepki odpowiadać…może tez wysyłać zaczepkę i tak w kolko przez 30 dni;-) …bo tylko na tyle wykupiłam abonament hahaha i w sumie to była dobra decyzja bo patrząc na potencjalnych kandydatów na coś poważniejszego to szału nie ma…i nie myślcie ze znowu stałam się wymagająca…NIE!…po prostu aż tak nisko mojej poprzeczki nie opuszczę..obawiam się tylko momentu kiedy w ogóle położę ją na ziemi :P ;-)
Uwierzcie mi na słowo ;-) jedni mnie biorą na litość i proszą abym odpisała (i się na tym dużo zastanawiam bo jak nie odpisze i zniszczę im psychikę na wieki?? Kurcze ciężki wybór)..od niektórych słyszę ze jestem „wielkim słodziakiem”…hmmm..i co mam sobie teraz pomyśleć?? Że czepia się tego jak wyglądam i nazywa mnie „wielką” ..później podpuszcza mnie i się dopytuje czy we mnie jest diabełek?? Hahaha…Tak w rzeczy samej-jak się urodziłam to diabeł w piekle powiedział: „Ooooo nie! Konkurecja!” :P Dodam ze kandydat ma 24 lata i nie wygląda dojrzale NEXT…
Od jednego dostałam wiadomość, że nie wie jak się tu znalazł ale może uda mi się pomóc mu stąd zniknąć…a więc Nie;-) raczej mi się nie uda..oczywiście nie napisze mu tego bo nadal nie wyzbyłam się mojej wrażliwości i po prostu nie chciałabym mu sprawić przykrości..w głowie nadal widzę poprzeczkę i nic z nią zrobić póki co nie mogę… Panowie wszystkich nas obowiązują jakieś standardy- Was przy zakupie samochodów a mnie czy szukaniu faceta ;-) Kolejny proponuje mi zabawę „Poznaj swoją zwierzęcą naturę”…a czy diabeł do tych zwierząt tez się zalicza bo z pewnością ja z moimi diabelskimi zapędami byłabym mistrzem w tej grze :P Chociaż Mama często porównuje mnie do Anioła no ale wkońcu to jest moja Ukochana Mama :*
Oczywiście zdarzają się tez mili ale chyba nie wystarczająco mili na wspólną kawę..i proszę nie myśleć ze jestem wybredna!!! Moja Przyjaciółka i Jej Mąż wczoraj sobie ich pooglądali i mają takie samo zdanie jak ja ;-)
Zadziwiające jest to, że wielu z tych Panów zostawiło mi swoje numery telefonów i adresy mailowe-szczerze to gdybym nadal pracowała w bankowości już bym do nich dzwoniła z propozycją kredytu lub lokaty ;P w sumie prędzej z kredytem bo niektórzy wyglądają na takich którym by się kredyt przydał..z lokata zadzwoniłabym do Panów Milionerów z innego portalu :P tylko szkoda ze negocjacjom podlegały kwoty powyżej sum którymi Oni dysponują :P Życie…:P
Od wielu usłyszałam, że jestem urocza, mam piękny uśmiech…czyli standard :P czekam na jakieś zaskoczenie :P ale tu mogę się nie doczekać )) zobaczymy ;-) Nie tracę nadziei ;-) Ostatnio przeczytałam, że Dziewczyny, które mówią „Lata za mną wielu facetów” powinny pamiętać, że najtańsze promocje przyciągają największy tłum dlatego ja nazywam się Special Edition i czekam tylko na tych konkretnych ;-)
Odchodząc trochę od tematu randkowego- wczoraj dowiedziałam się cudownych rzeczy!!! Radość przeogromna- oczywiście nie mogę zdradzić o co chodzi bo obiecałam, ale napiszę ze warto mieć marzenia i mocno w nie wierzyć! Ja z moją wiarą wierzyłam w to za nas wszystkich! I stało się Może kiedyś Wam opowiem a teraz musicie życ w nieświadomości tak jak ja żyłam w niej przez ostatnie 3 miesiące :P
Udanego dnia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz