Gorąco polecam :)

Włoskie wakacje :)

Wszystko co dobry szybko sie kończy…ustepując miejsca czemuś nowemu :) I ta myśl towarzyszyła mi, gdy wsiadałam do samolotu w słonecznej K...

środa, 6 kwietnia 2016

Na dobranoc;) moje sympatyczne początki :p

Tym razem byłam mądrzejsza..juz chciałam dać lajka osobie która na profilowe wrzuciła jakiegoś amerykańskiego bezdomnego z psem i podpisała je: Pan-31 lat..ciekawość radziła zalajkować ale skoro skończył wyższą japońską szkołę to byłaby szansa ze Pan to japońskie imię a nie określenie statusu społecznego..i znowu musiałabym to niepotrzebnie odkręcać bo nie jestem zainteresowana Azjatami..zupełnie tak samo jak Pan od Trophy Wife..swietnie im idzie produkcja i sprzedaż ubrań, składanie samochodów i wszystko co jest związane z technologiami ale szczerze to gdyby zabrał mnie na wycieczkę w swoje strony rodzinne to w życiu bym go nie rozróżniła w tłumie innych skośnookich..to mógłby być najkrótszy związek mieszany ever..oczywiście w moim przypadku bo jak wiadomo mistrzami w tym sa amerykańscy celebryci..ich małżeństwa są tak samo długie jak stosunek Hugh Hefnera:P a zresztą nie pasowalibyśmy do siebie wzrostem-nie należę do najwyższych ale w ich kraju czułabym się jak żyrafa..zawsze to lepiej niż jak hipopotamica :P chociaż kto wie jakby mnie odebrali;) nadal staram się zdrowo odżywiać i ćwiczyć..nie zawsze mam na to czas bo odkąd wróciłam do formy moje popołudnia są pozajmowane na 3 miesiące do przodu;) no i kiedy tu randki powciskać;) rano bede umawiać się z nimi na kawę-zawsze wyglądam najkorzystniej (patrząc obiektywnie na ewolucje mojego makijażu i fryzury przez cały dzień;)) a zreszta zawsze jestem wypoczęta (nie koniecznie wyspana;)-spać lubię ale ostatnimi czasy wyspałam się na najbliższe kilka lat;)) i dodatkowo rano zawsze mogę przyspieszyć picie kawy mówiąc ze spieszę się do pracy jeśli Mój Towarzysz nie przypadnie mi do gustu a i tematy o pogodzie się wyczerpią;) tak wiec juz mam plan..teraz jedynie muszę zaczac trafiać na tinderze...aaa wspomnę jeszcze ze zainwestowałam dzis całe 17 zł w pakiet premium na portalu Sympatia.pl bo wkońcu wiadomo,ze aby zbierać trzeba zasiać;) mam nadzieje, ze ta inwestycja prędzej czy pozniej sie zwróci ;) a jak nie to tez sie mowi trudno i przynajmniej mam o czym pisać..jest ryzyko, jest zabawa :P póki co jeden zainteresowany :P nawet nie zdążyłam potwierdzić w mailu rejestracji na portalu i wrzucić zdjęcia a On juz bach i wiadomość wysłał ;)..szczerze mam wrażenie ze do każdej wysyłał to samo no ale odpisałam..a niech ma na wieczór trochę frajdy :P a w nocy lepsze sny..póki jeszcze mojego zdjęcia nie zobaczył Hahahaha :P nie no ładna jestem;) Mama zawsze mi powtarza, ze jak się w coś wierzy i myśli pozytywnie to tak się stanie;) dlatego bez przerwy myślę pozytywnie na temat mojej szczupłej figury jedząc kolejną czekoladkę;) idę spać bo za dużo jeszcze zdradzę o sobie;) Pa:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz