Na dobranoc dla jednych i na dzień dobry dla innych;) mamy już środę;)




Woooow! Ale ta sympatia działa szybko ;) Niestety szybko w tym przypadku nie oznacza trafnie..odkąd wstawiłam zdjęcia (dodam, że te same co na Tinderze, żeby mieć skale porównawczą;)) mój profil Odwiedziło 44 Panów, a 15 odważyło się napisać, jednak nie były to wyszukane wiadomości;) 

Nie oczekuję, że ktoś mi tu będzie przepisywał encyklopedie lub pisał teksty z roast'u Wojewódzkiego, ale coś bardziej wyszukanego niż "przyszła wiosna" jest mile widziane. Należę do tych spostrzegawczych kobiet i zauważyłam, że od kilku dni nie noszę czapki ani rękawiczek, a w samochodzie włączam klimatyzację, a nie ogrzewanie;) Ale byli też inni..jeden napisał dość oryginalnie: " Chętnie wymienię z Tobą myśli i słowa", a ja od razu w głowie nucę piosenkę Beaty Kozidrak "myśli i słowa,by znowu budować nowy dzień, nowy nowy dzień" :P Dobrze, że tego nie słyszycie;) Ci, co słyszeli to wiedzą, o czym piszę Hahaha Zdecydowanie brak mi talentu, nawet mimo ćwiczeń i prób samochodowych;) Ale myślę pozytywnie zgodnie z Mamy dewizą życiową ;):* W końcu to Mama co sobotę wysłuchuje mojego koncertu samochodowego :P Ale do brzegu. Niestety i tu mnie atakują miłośnicy Grey'a, a raczej jego damskiego odpowiednika, bo we mnie upatrują sobie dominującą, a oni chcieliby być moimi uległymi WTF!!! A czy nie można tak normalnie, tak po prostu, waniliowo z odrobiną chili??!!?? :( Jeden pyta czy nie szukam uległego przyjaciela, a drugi pyta: uległość? Dominacja? A może Klasyczny???? To ja się pytam -Really??!! A gdzie jest "dzień dobry", "cześć" , "czołem"..zapytaj skąd się wziąłem? Mam wrażenie, że większość z tych facetów jest z jakiejś odległej galaktyki i na pewno duża ich część nie jest z Marsa..a jeśli są to mnie porwali z planety Wenus;) Kolejny pisze, że szuka "kobiety kot" inspirującej się 50 twarzami Grey'a??!! Nie powiem, przeczytałam z zapartym tchem, byłam w kinie, ale to nie znaczy, że moim marzeniem jest manto na gołą pupę, podwieszanie pod sufitem i biczowanie do utraty przytomności..przed oczami mam jedynie sceny sado-maso i nic więcej..i jak tu iść spać?? Ja się pytam! Spróbuję..:):*

Komentarze

Popularne posty