Gorąco polecam :)

Włoskie wakacje :)

Wszystko co dobry szybko sie kończy…ustepując miejsca czemuś nowemu :) I ta myśl towarzyszyła mi, gdy wsiadałam do samolotu w słonecznej K...

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Inspiracja Chłopakami do wzięcia :P

"Chłopaki do wzięcia"..wypowiedź jednego z głównych bohaterów programu: "rozebrała sie przed kamerą najpierw ona pozniej ja..to jest wartościowa dziewczyna..przyjechała do mnie-konserwy kupiła, słodycze..dotykaliśmy sie realnie" HAHAHA faktycznie wartościowa;) moi Rodzice w takim razie zupełnie inne wartości mi wpajali całe zycie a kamery używam żeby nagrać śmieszne wspomnienia a nie łączyć się z chłopakami i pokazywać im to na co muszą zasłużyć żeby zobaczyć..masakra! Skoro takie kobiety zdarzają sie to nie dziwie sie ze dla wielu nowo poznanych kolegów portalowych jestem inna niż reszta spotykanych tam dziewczyn ;)
"Szafa gra, komoda tańczy" jak to jedna powiedziała ;)
a wracając do Badoo..
Patrzę raz jeszcze na tych wszystkich kandydatów z tego portalu i odnoszę wrażenie, że z nimi jest tak jak z kiepskim polskim filmem w kinie..w zwiastunach zawsze pokazują najlepsze momenty i sceny a cały film jest do bani..oczywiście mowie tu o tych pseudo polskich komediach ;) z badoo jest podobnie..na początku kusiło naprawdę fajnymi mężczyznami ale im głębiej wchodzę w ten portal tym większe moje zdziwienie ze najlepsi juz dawno za mną;) główny nurt jaki wyznają Ci którzy zostali bez lajka ode mnie to łyse łby ( i nie mowie tu o tych łysych naturalnie tylko tych karkach pogolonych jak na ustawkę kiboli lub obchody dnia niepodległości (nad czym osobiście bardzo ubolewam i wstydzę się za nich wszystkich ;)
Wracając do tematu tych pozostałych..hmmm co tu więcej pisać-dzięki wszystkim tym portalom zdecydowanie wiem jaki jest mój typ mężczyzny który robi na mnie wrażenie..musi mieć inteligentny wyraz twarzy..to tak na początek-inteligencję sprawdzę podczas pierwszej wspólnej kawy, na która póki co żaden się nie załapał bo nie wzbudził we mnie tego minimum zaufania..no cóż nie mam szczęścia ani w kartach ani w miłości portalowej ;) zawsze przegrywam ale tu patrząc na niektórych to jestem wielką wygraną! ;) dobra passo trwaj dalej :P
Trafiają się różni..niektórych zdecydowanie podziwiam za odwagę (wiem wiem nie ocenia się książki po okładce ale wierzcie mi, ze niektórzy z nich pewnie nigdy tej książki w ręku nie mieli i nie będą mieć bo wiedzą jedynie gdzie najtańsze piwo w sześciopakach sprzedają ale o promocjach np w Empiku nigdy nie słyszeli nie wspominając o samym Empiku hihihi).
Są tez tacy którzy mam wrażenie ze nawet dresy prasują w kant, do tego obowiązkowo jakiś ładny kajdan (najlepiej taki jak od krowy) ;) są tez tacy którzy uwielbiają pozować z każdym rodzajem alkoholu w ręku..żałuje ale rzadko ten alkohol jest przelany w szklankę lub kieliszek..często tez wyglądają na tych zdjęciach tak jakby pozowali z szóstym z kolei piwkiem..hmmm nie mój klimat..owszem piwo z sokiem nad polskim morzem czemu nie ale żeby tak codziennie ( chociaż jestem większą fanką Prosecco lub whiskey:P) dobrze ze do dowodu osobistego są jakieś odgórne wytyczne jak ma wyglądać zdjęcie bo podejrzewam ze co po niektórzy to i takie zdjęcie by tam wstawili ;) Są tez tacy którzy biorą mnie na litość-prosząc, pisząc po kilka razy, oglądając mój profil ponownie i ponownie tak jakby przypominali mi o swoim istnieniu...no cóż nie wiem juz czy im nic nie odpisywać czy pisać ze nie jestem zainteresowana..kilka raz podziękowałam w sposób bardzo kulturalny to nasłuchałam się o sobie zbyt dużo..o wiele za dużo ;) chyba jednak wolę ich ignorować bo szczerze to wielu wyglada jak "idź stad i nie wracaj" albo kryminalistów którzy skończyli odsiadkę dwa dni temu-po prostu nie warto z takimi zadzierać póki życie mi mile..a po terapii jest coraz milsze;)
Tak więc Bohaterowie programu "Chłopaki do wzięcia" i "Rolnik szuka zony" łączcie się-pozdrawiam serdecznie ale kulturalnie wszystkim Wam podziękuje..zawsze to w grupie lepiej przyjąć odmowę ;)
A co odmowy..nauczyłam się tu rozpoznawania tego czego poszukują tutejsi Poszukiwacze;) a mianowicie seksu na jedną noc, niezobowiązującej relacji, drugiej dziewczyny do łóżka, zmienniczki z żoną:) albo ja takich przyciągam albo tacy bez problemu odnajdują mnie:P Jednak teraz stawiam sprawy jasno i na wstępnie mowie o tym czego ja tu NIE szukam..wielu jest na tyle kulturalnych ze potrafimy zamienić kilka miłych zdań, chwile pożartować po czym życzyć sobie powodzenia w szukaniu tego po co się tu zalogowaliśmy i ruszyć dalej nie patrząc za siebie ;) Fajnie, że są jeszcze tacy Faceci, którzy według mnie mają trochę nierówno pod kopułą lecz mimo tego zostawiają miły ślad w mojej pamięci ;)
Pozdrawiam wszystkich miłych Panów;)
Ściskam i do kolejnego razu;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz