Inspiracja Chłopakami do wzięcia :P




"Chłopaki do wzięcia"..wypowiedź jednego z głównych bohaterów programu: "rozebrała się przed kamerą najpierw ona, później ja..to jest wartościowa dziewczyna..przyjechała do mnie-konserwy kupiła, słodycze..dotykaliśmy się realnie" 

HAHAHA faktycznie wartościowa;) moi Rodzice w takim razie zupełnie inne wartości mi wpajali całe życie, a kamery używam, żeby nagrać śmieszne wspomnienia, a nie łączyć się z chłopakami i pokazywać im to na co muszą zasłużyć, żeby zobaczyć..masakra! Skoro takie kobiety zdarzają się, to nie dziwię się, że dla wielu nowo poznanych kolegów portalowych jestem inna niż reszta spotykanych tam dziewczyn ;)
"Szafa gra, komoda tańczy" jak to jedna powiedziała ;)
Wracając do Badoo..
Patrzę raz jeszcze na tych wszystkich kandydatów z tego portalu i odnoszę wrażenie, że z nimi jest tak jak z kiepskim polskim filmem w kinie..w zwiastunach zawsze pokazują najlepsze momenty i sceny, a cały film jest do bani..oczywiście mówię tu o tych pseudo polskich komediach ;) Z badoo jest podobnie..na początku kusiło naprawdę fajnymi mężczyznami, ale im głębiej wchodzę w ten portal, tym większe moje zdziwienie, że najlepsi już dawno za mną;) Główny nurt jaki wyznają Ci, którzy zostali bez lajka ode mnie to łyse łby ( i nie mówię tu o tych łysych naturalnie, tylko tych karkach pogolonych jak na ustawkę kiboli lub obchody dnia niepodległości (nad czym osobiście bardzo ubolewam i wstydzę się za nich wszystkich ;)
Wracając do tematu tych pozostałych..hmmm co tu więcej pisać-dzięki wszystkim tym portalom zdecydowanie wiem jaki jest mój typ mężczyzny, który robi na mnie wrażenie..musi mieć inteligentny wyraz twarzy..to tak na początek-inteligencję sprawdzę podczas pierwszej wspólnej kawy, na którą póki co żaden się nie załapał, bo nie wzbudził we mnie tego minimum zaufania..no cóż, nie mam szczęścia ani w kartach ani w miłości portalowej ;) zawsze przegrywam, ale tu patrząc na niektórych, to jestem wielkim zwycięzcą! ;) dobra passo trwaj dalej :P
Trafiają się różni..niektórych zdecydowanie podziwiam za odwagę (wiem wiem, nie ocenia się książki po okładce, ale wierzcie mi, że niektórzy z nich pewnie nigdy tej książki w ręku nie mieli i nie będą mieć, bo wiedzą jedynie gdzie najtańsze piwo w sześciopakach sprzedają, a o promocjach np. w Empiku nigdy nie słyszeli, nie wspominając o samym Empiku hihihi).
Są tez tacy, którzy mam wrażenie, że nawet dresy prasują w kant, do tego obowiązkowo jakiś ładny kajdan (najlepiej taki jak dla krowy) ;) Są też tacy, którzy uwielbiają pozować z każdym rodzajem alkoholu w ręku..żałuję, ale rzadko ten alkohol jest przelany w szklankę lub kieliszek..często też wyglądają na tych zdjęciach tak, jakby pozowali z szóstym z kolei piwkiem..hmmm nie mój klimat..owszem piwo z sokiem nad polskim morzem czemu nie, ale żeby tak codziennie? (zdecydowanie jestem większą fanką Prosecco lub whisky:P) Dobrze, że do dowodu osobistego są jakieś odgórne wytyczne jak ma wyglądać zdjęcie, bo podejrzewam że co po niektórzy to i takie zdjęcie by tam wstawili ;) Są tez tacy, którzy biorą mnie na litość-prosząc, pisząc po kilka razy, oglądając mój profil ponownie i ponownie, tak jakby przypominali mi o swoim istnieniu...no cóż nie wiem już czy im nic nie odpisywać czy pisać, że nie jestem zainteresowana..kilka razy podziękowałam w sposób bardzo kulturalny to nasłuchałam się o sobie zbyt dużo..o wiele za dużo ;) chyba jednak wolę ich ignorować,bo  wielu wygląda jak "idź stąd i nie wracaj" albo przypomina kryminalistów, którzy skończyli odsiadkę dwa dni temu-po prostu nie warto z takimi zadzierać póki życie mi miłe..a po terapii moje jest coraz milsze;)
Tak więc Bohaterowie programu "Chłopaki do wzięcia" i "Rolnik szuka żony" łączcie się-pozdrawiam serdecznie, ale kulturalnie wszystkim Wam podziękuje..zawsze to w grupie lepiej przyjąć odmowę ;)
A co do odmowy..nauczyłam się tu rozpoznawania tego czego poszukują tutejsi Poszukiwacze;) A mianowicie seksu na jedną noc, niezobowiązującej relacji, drugiej dziewczyny do łóżka, zmienniczki z żoną:) Albo ja takich przyciągam albo tacy bez problemu odnajdują mnie:P Jednak teraz stawiam sprawy jasno i na wstępie mówię o tym czego ja tu NIE szukam..wielu jest na tyle kulturalnych, że potrafimy zamienić kilka miłych zdań, chwilę pożartować, po czym życzyć sobie powodzenia w szukaniu tego po co się tu zalogowaliśmy i ruszyć dalej, nie patrząc za siebie ;) Fajnie, że są jeszcze tacy faceci, którzy według mnie mają trochę nierówno pod kopułą, lecz mimo tego zostawiają miły ślad w mojej pamięci ;)
Pozdrawiam wszystkich miłych Panów;)
Ściskam i do kolejnego razu;)

Komentarze

Popularne posty