Badoo i druga szansa ;)




Skoro moje całkowite wykasowanie konta na Badoo nie powiodło się za pierwszym razem to uznałam to za znak!!!;) 

Należy dać tej aplikacji jeszcze jedną szansę;) A więc daję ;)
Tym razem ściągnęłam apkę na telefon i tak jak na tinderze miałam serduszko i krzyżyk..ale niestety ku mojemu zdziwieniu tym razem w lewo na tak, a w prawo na nie..cholera a taką wprawę miałam ;)
Na szczęście można tu cofać swoją decyzję, dlatego udało mi sie odratować kilku potencjalnych narzeczonych ;) I muszę przyznać, że w opcji mobilnej jest duuuuużo fajnych mężczyzn w moim typie :D Znowu daję lajki jak szalona..jedynym problemem jest to, że nie potrafię rozpocząć rozmowy i nie chodzi tu o brak słów (bo tego u mnie dostatek hihihi) lub wstyd (bo tego już dawno się wyzbyłam;)) ale o to, że chyba trzeba mieć jakieś "kredyty", żeby samemu rozpocząć rozmowę i nie mowie tu o kredytach bankowych :P Bo w dzisiejszych czasach większość z nas ma coś wspólnego z bankami i tu nie zawsze chodzi o lokaty na pół miliona ;)
Póki co moge mieć jedynie nadzieję, że mężczyźni z którymi zaznaczyliśmy sie nawzajem odezwą się jako pierwsi (niestety tym razem na mój pierwszy ruch liczyć nie mogą;)
Jestem naprawdę mile zaskoczona ilością fajnych mężczyzn (na pierwszy rzut oka) To tak jak na straganie Haribo-tyle pyszności i nie wiadomo na co sie zdecydować, a później rozczarowanie podczas próbowania, bo nie wszystkie żelki tak samo świetnie smakowały jak wyglądały;) (ale z tym było łatwo, bo zawsze albo Bratu oddawałam albo Tacie-zawsze po mnie dojadali jak byłam mała :P) Tym razem muszę zmierzyć się z rozczarowaniem sama :) Ale w pierwszej kolejności ogarnę to jak się zaczyna rozmowę, a pózniej jak się usuwa tych niechcianych ;)
Z takich badoo'wskich opowieści mogę Wam zdradzić, że jestem na przegranej pozycji z ryczącymi 40-tkami, które, aby zachęcić Panów to wysyłają im nagie zdjęcia! ;) (informacja potwierdzona zdobyta od jednego z Nich;)) Ja mam jeszcze 9 lat i chyba też zacznę to robić, jeśli do tego czasu nikogo w sobie nie rozkocham;) Żartuję! Musze chyba wstawić jakieś bardziej zachęcające fotki:P oczywiscie nagie odpadają (to jedynie dla tego kolejnego Jedynego:P albo ewentualnie dla Playboy'a za pokaźną sumkę pieniędzy ;))
Ja osobiście odrzucam większość Panów z gołym torsem (oczywiście nie licząc tych kilku tinderowych, bo tam wygrała ciekawość, a że wiem co się za tym na ogół kryje to juz sobie ich darowałam ;)) Bardzo często dzieje się tak, że tacy faceci pokazują gołe klaty, bo w opisie swojej osoby nie są w stanie niczym innym zainteresować takie dziewczyny jak ja, ale na pewno znajdą wiele chętnych na jedną noc;) Ja im jedynie mogę życzyć powodzenia, bo temat siłowni jestem w stanie wyczerpać w kilku zdaniach, a na temat odżywek i innych ulepszaczy ciała za wiele nie powiem (tak tak w moim przypadku to rzadkość, ale temat anabolików jest mi tak samo obcy jak temat bezrobocia w Kirgistanie;):P
I tym optymistycznym akcentem żegnam się dziś z Wami;) do zobaczenia już niebawem;):*

Komentarze

Popularne posty